Le stronzate di Pulcinella

intervista immaginaria a Ciccio furmaggio

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 23/10/2015, 11:52
Avatar

Pulcinella291 Forum

Group:
AMMINISTRAZIONE
Posts:
42,137

Status:


P.buongiorno signor Francesco
C:prego chiammateme pure Ciccio o Ciccillo se volete
P: io sono venuto da voi per fare quattro chiacchere
C: si aggio capite bbuono 'na specie d'intervista ?
P: esatto , voi siete il protagonista di una celebre canzone napoletana, credo che la vostra storia possa interessare ai lettori del mio forum
C:si, vuie site sicure? Ma io 'o taliano non lo parlo bene
P:parlate come volete , non c'è problema
C e allora facimme st'intervista
P:parlatemi un po' della vostra fidanzata Luisa
C:per prima cosa, ci tenghe a dicere che io a quella Luisa lla' , non me la sposai
P: Ah no?
C:no no, chella me faceva e dispetti, me faceva 'ncüitá d'a gente
P: e si ricordo ...ricordo
C: e pur'io! chella me tirava e pile a int'e recchie, me metteva 'e dite dinte 'll'uocchie
P:mamma mia e che tortura, ma come la conosceste?
C:Fu un giovedi' di Pasqua , mentre facevamo 'o struscio pe Tulete. Mi credeto?
Non appena la vedetto me ne innamoraje , e nun ghiette p'o suttile , capite cosa voglio dicere?
P: certo , so napulitano pur'io , in poche parole andaste subito al sodo
C:non proprio , 'o sodo , 'o tuosto, insomma, nun mi diede maie il canzo di farglielo provare.
P: ah questo non lo sapevo, dunque fu solo...
C:comme se dice n'ammore plutonico, ma entro' subbete nel pizzo del mio cuore.La fermaje e le dicette :"signuri' vuie mi piaceto assaje
P:e lei?
C:essa mi dicette:"Mi piacete pure a me..."
P:e poi?
C:doppo , accummciaje 'o bello. Un giorno mi dicette."viene a parla' cu mamma' e papa'
P. e mi sembra giusto, voleva fare la cosa ufficiale e voi ci andaste?
C: e certo che ci ando'. La primma vota je nun 'ngarravo a parla'. Tanto che 'o pate me dicette:scusate giuvino', ma vuie site cacaglio?
P:nientemeno?
C: si si, talmente l'emmozziona che pe dicere buongiono nce mettete mezzora di rilorgio. Io mi ero pure presentato cu nu bellu mazzo e crisanteme e figuratevi che non so come fu, me lo riportaie nata vota a casa.
P. i crisantemi ?
C: si si , me ricordo sulo che stu mazzo so passavano 'o pate , a mamma e a figlia e me turnaje nata vota mmane a me!
P:capisco
C: ricordo che andavo sopra da loro tutti i giovedi' e le dummeneche. Qua ero assettato io , vicino a me la matra , cchiu' lla il patro e assaje cchiu' lla' Luisina.
Il genitricio ..
P: il genitricio?
C: si il patro, insomma, parlava semp'isse , la genitricia invece, faceva la cazetta co i ferri
P: e Luisina?
C. essa non mi guardava proprio, sempe cu ll'uocchie abbassati, se metteva scuorno. 'A femmena bella, cchiù s'accummoglia e cchiù fa venì 'a voglia.Pero' ogni tanto mi faceva gli scherzi
P:ah si?
C:si si , me metteva 'a vrénna 'int''a giacchetta, mme tagliava 'e pizze d''a paglietta
P: ah?
C: si si ma maje annanze a me, io andavo a casa e trovavo sti ccose . Le piaceva e pazzià. Figurateve che una vota me mettette pure a neve int'a sacca e me squagliaie 'ncapa 'a ceralacca. C'aggia fa? io ero innamorato di quella li' e lei se ne abusava .'A femmena cchiù se nega, e cchiù allumma l'appetito
P: certo che ne avete avuto di pazienza
C: caro mio , l'ammore è l'ammore e po' a me piaceva assaje l' addore 'e spicaddossa che sentivo quanne stavo vicino a lei.
P:insomma voi sentivate sulo l'addore, ma di concreto niente? Ma voi non ci provavate?
C: e certo e mica so fesso. Una dommeneca trovai nu bigliettino n'terra a porta scritto di suo pugno" Ammore mio" diceva 'o bigliettino "martedi' sono sola in casa , i miei genitori vanno a Frattamaggiora da zì zi' ,tu sali verzo le 4 del pomeriggio.
P:ah bene!
C:Il bigliettino me lo misi nella sacca e tutto cuntento me ne tornaie a casa. E voi che avrebbo fatto? Gia' dalla mattina mi preparai , tutto mprufumato, mi tagliò pure le ogne dei piedi e mi presentaie alle 4 e cinque minuti, tanto pe nun fa a vede' che stavo cu ll'uocchie a fora, pircio' purtaje e cinche minute e ritardo
P:comme o treno .Faceste bene , continuate prego
C: busso' alla porta
P: chi?
C; io busso' alla porta ma niente. Quella nun arapiva . Mi voleva far aspettare la carugnona. Mi dovete credere io busso' per circa una ventina di minuti
P. e poi?
C:po' arapi' ,era un altro scherzo dei suoi
P: ah si?
C: pecchè comme entraje , dietro al paravento c'era Giuvanne che mi fece TOOOO! Mi dovete credere un altro poco mi veniva nu panteco per lo spavento
P: scusate chi era questo Giovanni?
C. e chi 'o sapeve? Solo dopo Luisina mi spieco' che era un suo cugino , figlio della sorella della cognata del cugino del patro.
P. scusate e che ce faceva lla' a quell'ora?
C: niente si era trovato a passare di là scasualmente ed era salito per andare a trovare i parenti. Ma il poverino non sapeva che quelli erano a Frattamaggiora anzi ci tenne a dire di non dire niente ai genitori di Luisina, perchè gli avrebbe fatto la sorpresa un'altra volta. Ma vi devo dire che fu la primma vota che vidi la nnamurata mia spettinata.
P: spettinata?
C. si, quella era sempre tutta appriparata , con la pettinessa nei capelli, quella vota no. Io sono sicuro che se sapeva della visita di Giuvanne si fossa appriparata cchiu'meglio assaje. Luisina aveva tutti i difette di questo mondo, ma alla sua prisenza ci teneva mordo.
P. e la cosa come fini'?
C: e che vi devo dire ? Giuvanne volette offrirmi nu cafe', io a dicere no no grazie e isse ad nzistere , guarda che mi offendo , si nun scinne cu mme me piglio collera e io no no 'o cafe' a chest'ora non lo piglio mai. Vuie capite che io volevo stare da solo cu Luisina
P. e certo, capisco e quindi?
C:quindi Giuvanne mi piglio' p'o cuollo d'a giacchetta e quase me vuttave per tutte le scale.
P:azz!
C: insomma io stu Cafe' me l'avette piglià per fforza . Sarra' stato nu poco permaluso stu Giuvanne ma fu assaje gentile. ?o cristiano mica puteva sape' che io vuleva sta cu Luisina
P: e se capisce
C: ne' io putevo dicere:" siente io oggi cu Luisina ..etceveza etceveza . Quello sempre un cugino era.
P: e quindi?
C: sta cosa dovette innervosire Luisina
P: ah , davvero?
C: si , pecchè il giovedi' quando mi presentaie a casa sua , non si fece trovare.
La matra mi disse che stava nu poco nervosa ed era andata dalla zia
P: quella di Frattammaggiora?
C:sattamente! La dommenica ' a stessa cosa e pure 'o giovedi seguente.
La dummeneca , il patro mi chiammo? e mi disse:"Cicci' assettate cca , che t'aggia parlà
P: ah?!
C. si. "siente guaglio'" mi dicette "'A femmena è comme 'a campana, si nunn' 'a scutulìa nun sona"
P. e che vuleva dicere?
C: e che ne saccio, po' disse:" tu Cicci' pe Luisina si troppo buono, sta a senti' a me , e fa l'ammore cu mia figlia nun è cosa da toia. Pe Luisina mia nce vo' n'ommo tuosto, n'ommo ch'e mustacce
P:e voi?
C: io le dicette se è per questo me li faccio crescere
P: ecco
C: e isse "ovvi' c'aggio ragione? Ti si tre vvote bbuono "Per farvele a curto, 'o patre me facette nu sacco e cumplimente. Po' alla fine me dicette :" e mo che t'aggia ditte cheste , nun te fa vede' cchiu, si no faie e cunte cu mme!'"
P: e voi?
C: e c'avevo fa ? Chille nun me facette dicere 'na parola.'O salutaje , 'o ringraziaie e nun me facette vede' cchiu'.
P: e cosi' fini' la storia cu Luisina ?
C: si si, solo dopo qualche anno, aggio saputo che si sposo'e addivinate cu chi?
P: Cu Giuvanne
C: sattamente e allora l'avite saputo pure vuie?
P: sattamente , Cicci', sattamente. Grazie per l'intervista , ve vulite piglia' nu cafe'??
C: no grazie 'o cafe' non lo prende piu', da allora me piglia l'uorzo!






Edited by Pulcinella291 - 23/10/2015, 13:25
 
Web  Top
view post Posted on 23/10/2015, 15:27
Avatar

Gold member

Group:
Supporter
Posts:
6,726

Status:


c'è sempre da imparare (neanche io lo so)
 
Contacts  Top
view post Posted on 23/10/2015, 17:33
Avatar

Pulcinella291 Forum

Group:
AMMINISTRAZIONE
Posts:
42,137

Status:


e il profumo di una lamiacea moto odorosa, dalle nostre parti era chiamata pedede spigaddossa in italiano dovrebbe essere il nardo o lo spiganardo da dove si ricavava un profumo molto odoroso.
O spigaddosso viene anche citato in una famosa canzone napoletana , di cui ora non ricordo il titolo e anche da Viviani" in guappo e cartone"

Edited by Pulcinella291 - 23/10/2015, 18:50
 
Web  Top
view post Posted on 3/7/2017, 14:32
Avatar

Gold member

Group:
AMMINISTRATORE
Posts:
12,818

Status:


Riproponiamo
 
Top
3 replies since 23/10/2015, 11:52   324 views
  Share